[GreekLUG] Εργασία για την Intel Management Engine, την εμπιστοσύνη και την Κυβερνοασφάλεια (Αγγλικά)

Apo11o mail στο apo11o.net
Τετ 21 Φεβ 2024 00:11:49 EET

Θα πρέπει να ζητήσω και εγώ συγγνώμη για την κατάχρηση της λίστας, παρασύρθηκα και ξεκίνησα κουβέντα πιστεύοντας πως είναι σαν το κernel mailing list, όπου τέτοιες αντιπαραθέσεις είναι αποδεκτές/θεμιτές.

Επίσης πρέπει να σου ζητήσω συγγνώμη και προσωπικά @nparafe. Σκοπός μου δεν ήταν κάποια προσωπική επίθεση. Τέτοιου είδους αντιπαραθέσεις είναι συχνό φαινόμενο σε τεχνικούς κύκλους και σκοπός είναι πάντα η διευθέτηση των αμφιλεγόμενων ζητημάτων. Δεν υπάρχει λόγος να το συνεχίσουμε ειδικά από την στιγμή που δεν υπάρχει απήχηση.

Σε κάθε περίπτωση, όσα ειπώθηκαν είναι διαθέσιμα σαν ιστορικό. Παρουσιάσαμε δύο αμφιλεγόμενες προοπτικές του τι είναι πραγματικά ελεύθερο σύστημα και πιστεύω πως θα φανεί χρήσιμο σε άτομα που ενδιαφέρονται για θέματα υλισμικού. Ας το κλείσουμε θετικά. Το καθένα@ κρίνει τι είναι καλύτερο για τις ανάγκες του.

Καλή συνέχεια ;)
-------- Αρχικό Μήνυμα --------
Την 20 Φεβ 2024, 23:06, Nikos Parafestas έγραψε: