[GreekLUG] Ερώτηση : Σειρά συναντήσεων με θέμα την συνεισφορά μεταφράσεων σε έργα ΕΛ/ΛΑΚ

Savvas Adamtziloglou savvas-gr στο greeklug.gr
Παρ 14 Οκτ 2022 23:23:51 EEST

Καλησπέρα σας,

σας ευχαριστούμε για τα καλά σας λόγια και την πρόθεση συμμετοχής. Θα
θέλαμε να σας ενημερώσουμε ότι η συγκεκριμένη σειρά σχεδιάστηκε με την
μορφή δια ζώσης workshop, συνεπώς η δομή των συναντήσεων/υλικό έχει
διαμορφωθεί με βάση αυτό.

Κατόπιν αντίστοιχων ερωτημάτων που λάβαμε και με βάση το μεγάλο
ενδιαφέρον, προγραμματίζουμε πλέον να βγάλουμε σε ζωντανή μετάδοση
(πιθανότατα στο κανάλι μας στο Youtube) το αρχικό κομμάτι της 1ης
συνάντησης που αφορά τα εργαλεία και πλατφόρμες.
Όσον αφορά την δυνατότητα απομακρυσμένης συμμετοχής αλλά και άμεσης
επικοινωνίας, ελέγχουμε το εάν και πώς θα μπορούσε να αλλάξει η μορφή
των συναντήσεων. Θα επανέλθουμε με νεότερη ανακοίνωση για οτιδήποτε σχετικό.

Επίσης εφόσον υπάρξει συμμετοχή στις ομάδες εργασίας, θα χαρούμε να τις
επεκτείνουμε ώστε όσοι περισσότεροι ενδιαφέρονται να συμμετέχουν στις
συνεισφορές.

Σας ευχαριστούμε,
Σάββας Αδαμτζίλογλου

Στις 14/10/22 13:51, ο/η Anastasios Lisgaras έγραψε:
> Χαίρεται,
>
> Πολλά μπράβο καταρχήν για την πρωτοβουλία σας και με την σειρά μου να
> αναφέρω πως, αν μπορώ να βοηθήσω με κάποιον τρόπο θα χαρώ να
> προσπαθήσω να βρω τον χρόνο ( αναφέρομαι κυρίως στο στήσιμο των
> μαθημάτων/εργαστηρίων κτλπ και δυστυχώς αν έχω χρόνο θα μπορώ μόνο εξ
> αποστάσεως, διότι βρίσκομαι στο εξωτερικό ).
>
> Επιπλέον ήθελα να σας ρωτήσω, μιας και έχω φίλους που πιθανός
> ενδιαφέρονται και θα το προσπαθούσαν, θα μπορέσετε παράλληλα να
> μεταδίδεται κάπου ( π.χ. YouTube ) αυτές τις συναντήσεις ;
> [...]

Περισσότερες πληροφορίες για την GreekLUG λίστα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου