[GreekLUG] Ερώτηση : Σειρά συναντήσεων με θέμα την συνεισφορά μεταφράσεων σε έργα ΕΛ/ΛΑΚ

Anastasios Lisgaras tasosnumberten στο yahoo.gr
Παρ 14 Οκτ 2022 13:51:03 EEST

Χαίρεται,

Πολλά μπράβο καταρχήν για την πρωτοβουλία σας και με την σειρά μου να
αναφέρω πως, αν μπορώ να βοηθήσω με κάποιον τρόπο θα χαρώ να προσπαθήσω
να βρω τον χρόνο ( αναφέρομαι κυρίως στο στήσιμο των
μαθημάτων/εργαστηρίων κτλπ και δυστυχώς αν έχω χρόνο θα μπορώ μόνο εξ
αποστάσεως, διότι βρίσκομαι στο εξωτερικό ).

Επιπλέον ήθελα να σας ρωτήσω, μιας και έχω φίλους που πιθανός
ενδιαφέρονται και θα το προσπαθούσαν, θα μπορέσετε παράλληλα να
μεταδίδεται κάπου ( π.χ. YouTube ) αυτές τις συναντήσεις ;
Σίγουρα αυτό μπορεί να προκαλέσει περισσότερα προβλήματα με άτομα που
δεν θα τα έχετε μπροστά σας ώστε να τα βοηθήσετε πιο άμεσα, από την άλλη
όμως, θα δοθεί η ευκαιρία συμμετοχής σε ακόμη περισσότερο κόσμο.

Τέλος υπάρχει κάποιο IRC/Matrix κανάλι για πιο άμεση επικοινωνία και με
το team της διοργάνωσης αλλά και με όσους θέλουν να συμμετέχουν ώστε να
υπάρχει και μια πιο άμεση επαφή ;
Αν όχι μήπως να φτιάχναμε ένα ;

Τάσος
--