[GreekLUG] Updating Ubuntu 16.04 LTS

Σάββας Αδαμτζίλογλου hminer3 στο gmail.com
Τετ 9 Σεπ 2020 16:02:11 EEST

Καλησπέρα,

Θα πρότεινα να δοκιμάσεις μέσω τερματικού τις ακόλουθες εντολές, απ' όπου
θα φανεί πιο εύκολα πού είναι το ζήτημα:
sudo apt-get clean
sudo apt update
sudo apt dist-upgrade

Κατά πάσα πιθανότητα έχεις κάποιο παλιό αποθετήριο που σου δημιουργεί το
θέμα.
Όταν τρέξεις την δεύτερη εντολή, θα σου βγάλει αν κάποιο έχει θέμα με
μήνυμα.

Όσον αφορά τα αποθετήρια, αν πας στην εφαρμογή "πηγές λογισμικού",
πιθανότατα θα έχεις ενεργά τα 4 βασικά (main, universe, restricted,
multiverse), τα οποία μπορείς να τα αφήσεις.
Στην 2η καρτέλα "Άλλο λογισμικό" υπάρχουν τα εξτρά αποθετήρια που ίσως
είχες βάλει και να μην δουλεύουν. Οπότε από εκεί μπορείς να τα κλείσεις.

Στη συνέχεια μπορείς να δοκιμάσεις ξανά το update είτε από την εφαρμογή
ενημέρωσης, είτε από το τερματικό.

Στις Τετ, 9 Σεπ 2020 στις 3:44 μ.μ., ο/η Anna <akrassa στο gmail.com> έγραψε: