[GreekLUG] Updating Ubuntu 16.04 LTS

Anna akrassa στο gmail.com
Τετ 9 Σεπ 2020 15:43:47 EEST

Καλησπέρα σε όλους,

Ακόμη μια φορά, θα ήθελα τη βοήθειά σας. Έχω ένα Laptop HP με Ubuntu
16.04 LTS.

Το μηχανάκι το είχα κλειστό περίπου για δυο χρόνια (νόμιζα ότι είχε
πρόβλημα με τη μνήμη, τελικά μάλλον είχε πρόβλημα η μπαταρία του).

Το άνοιξα σήμερα και είναι τα πάντα στη θέση τους. Έχει συνδεθεί και στο
δίκτυο. Προσπαθώ να κάνω ενημέρωση λογισμικού όμως και δεν γίνεται. Μου
βγάζει ένα μήνυμα "δεν μπορεί να κατεβάσει τα πακέτα ενημερώσεων,
ελέγξτε τη σύνδεσή σας"... μόνο που είναι συνδεδεμένος.

Έχει κανείς καμιά ιδέα; Μήπως θα μπορούσε κάποιος να μου πει ποια είναι
τα βασικά repositories που θα έπρεπε να συνδέσω;

Ευχαριστώ,

Άννα

--

*/Anna Krassa/*

/| mobile: 0030 697766062 | skype: anna_k27/