[GreekLUG] Παρασκευή 1 Νοεμβρίου 2019, δεν σας βρήκα στην έδρα σας...

Efstathios Iosifidis iefstathios στο gmail.com
Σαβ 2 Νοε 2019 18:29:50 EET

Καλησπέρα Σάββα,
Ναι γνωρίζω περί εθελοντισμού ναι. Καλό θα ήταν να οργανώσετε έτσι
ώστε να έχει κάποιον υπεύθυνο να ανοίγει κάθε μέρα. Αυτός μπορεί να
είναι διαφορετικός ή και ο ίδιος. Το είχαμε συζητήσει πολύ πολύ πολύ
πολύ παλιά αυτό αλλά ήταν ο Σέργιος που άνοιγε κάθε μέρα.

Αν αυτό δεν είναι εφικτό, μπορείτε να κάνετε την υλοποίηση που είχαν
παλιότερα στο Lamda Space, όπου όταν έμπαινε κάποιος στο wifi τότε
αυτό έστελνε μνμ στην ιστοσελίδα ότι είμαστε ανοικτά (νομίζω έδειχνε
ποιοι είναι στον χώρο αλλά τώρα παίζει GDPR). Εναλλακτικά μπορείτε να
κάνετε αυτό που κάνουν τα παιδιά στα Τίρανα. Εάν κατάλαβα καλά, όποιος
ανοίγει, πατάει ένα κουμπί που στέλνει μνμ στο Telegram (ή μπορεί και
κάπου αλλού) ότι έχουμε ανοίξει και το ξαναπατάει όταν φεύγει για να
δηλώσει ότι κλείσαμε.
Εάν το τηλέφωνο ή το mail όμως είναι κάτι που δουλεύει για εσάς, τότε ΟΚ.

Όπως και να έχει, έχουμε επικοινωνήσει και θα σου δώσω το προωθητικό
υλικό για να το μοιράσετε στα μέλη σας.
Ευχαριστώ,
Στάθης

Στις Σάβ, 2 Νοε 2019 στις 5:02 μ.μ., ο/η Σάββας Αδαμτζίλογλου
<hminer3 στο gmail.com> έγραψε: