[GreekLUG] Παρασκευή 1 Νοεμβρίου 2019, δεν σας βρήκα στην έδρα σας...

Σάββας Αδαμτζίλογλου hminer3 στο gmail.com
Σαβ 2 Νοε 2019 17:02:25 EET

Καλησπέρα Στάθη,

σε ευχαριστούμε για το μήνυμα. Όπως γνωρίζεις ο σύλλογος λειτουργεί σε
εθελοντική βάση, οπότε δεν είναι εφικτό να βρισκόμαστε όλες τις μέρες εκεί.

Για αυτό το λόγο αναφέρουμε και στην σελίδα της επικοινωνίας (
https://www.greeklug.gr/el/contact) ότι θα μας βρείτε συνήθως απογευματινές
ωρες, ώστε όποιος επιθυμεί να έρθει, να μπορεί να καλέσει ή να στείλει mail
στο info στο greeklug.gr  προηγουμένως για να επιβεβαιώσει ότι είμαστε εκει.

Σε κάθε περίπτωση, σου έχω στείλει προσωπικό μήνυμα.

Ευχαριστώ,
Σάββας  Αδαμτζίλογλου

Στις Παρ, 1 Νοε 2019, 19:10 ο χρήστης Efstathios Iosifidis <
iefstathios στο gmail.com> έγραψε: