[GreekLUG] 5G

ntelos ntelos στο greeklug.gr
Κυρ 21 Ιουλ 2019 15:37:40 EEST

Καλησπέρα φίλε,

με αφορμή το μήνυμά σου να πω δυο πραγματάκια για να είμαι ξεκάθαρος με
τους φίλους που απάντησαν και πιο πριν.

Κατ'αρχήν, ο μεν Γρηγόρης είναι ένα λαμπρό παιδί, ένα παιδί παράδειγμα
που αποτελεί το μέλλον του συλλόγου. Όποιος τον έχει γνωρίσει έχει
καταλάβει από την πρώτη στιγμή την ευγένειά του και την ευστροφία του -
είμαι σίγουρος γι'αυτό. Είμαστε τυχεροί που τον έχουμε δίπλα μας.

Ο δε Σωκράτης αποτελεί αναπόσπαστο μέρος του συλλόγου με μεγάλη
συνεισφορά εδώ και πολλά χρόνια στις δραστηριότητες του Greeklug και με
πολλές γνώσεις σε πάρα πολλά αντικείμενα.

Και ασφαλώς πολύ καλά κάνανε και γράψανε την άποψή τους στην λίστα. Όλες
οι απόψεις πρέπει να ακούγονται χωρίς να ΦΟΒΑΤΑΙ κάποιο μέλος του
συλλόγου για το αν χαρακτηριστεί "κάπως" η γνώμη του ή να ντρέπεται να
πει τις σκέψεις/παρατηρήσεις του μήπως και θεωρηθεί συνωμοσιολόγος...
Δυστυχώς, οι εξελίξεις που λαμβάνουν χώρα -όχι μόνο στον κόσμο γενικά-
αλλά και συγκεκριμένα στην χώρα μας, είναι τόσο ραγδαίες, τόσο απότομες,
που ο απροετοίμαστος όπως είναι λογικό κόσμος, αναγκάζεται να τις δεχθεί
ανενημέρωτος και δίχως να ξέρει τί κάνει. Η παράμετρος της ασφάλειας για
παράδειγμα, έχει πάει περίπατο, είτε μιλάμε για αχρήματες συναλλαγές,
είτε μιλάμε γενικότερα για σερφάρισμα και επικοινωνία στο διαδίκτυο και
κινδύνους που ελλοχεύει. Είναι υπερβολή αυτό που λέω? Δεν θα επεκταθώ,
γιατί αναπόφευκτα το θέμα έχει και πολιτικές προεκτάσεις.

Δυστυχώς όμως ρε παιδιά, το θέμα αυτό του 5G το οποίο τυχαίνει να το
παρακολουθώ εδώ και τουλάχιστον 1,5 χρόνο, είναι ένα σημαντικό θέμα -
ένα θέμα το οποίο ΠΡΕΠΕΙ να μας απασχολεί και για το οποίο πρέπει όπως
είπες πολύ εύστοχα Παύλε, αν μη τι άλλο να είμαστε σε επιφυλακή. Να μην
το παίρνουμε τόσο ελαφρά, και αν πάλι συμβαίνει αυτό -ΑΣ ΕΙΝΑΙ- αλλά να
μην προχωράμε σε χαρακτηρισμούς που μπορεί τελικά να είναι ...βαρείς.

Έχω ψάξει και έχω μιλήσει με καθηγητές/επιστήμονες του αντικειμένου
(ορισμένοι εκ των οποίων από τους πιο καταρτισμένους στο είδος τους, οι
οποίοι
με περισσή ευγένεια δέχθηκαν να λύσουν τις απορίες μου και ευελπιστώ
κάποια στιγμή να έρθουν Θεσσαλονίκη για κάποια ομιλία), και ο πιο
μετριοπαθής χαρακτηρισμός με τον οποίο θα περιέγραφα την στάση που
κρατάνε είναι <επιφυλακτικοί>. Πολλοί εξ'αυτών είναι εντελώς αρνητικοί
και θεωρούν άκρως επικίνδυνο αυτό που ΝΤΕ ΚΑΙ ΚΑΛΑ "ΠΡΕΠΕΙ" να
εφαρμοστεί (και) στην χώρα μας και μάλιστα "ΧΩΡΙΣ ΠΟΛΛΑ-ΠΟΛΛΑ..." και
ασφαλώς χωρίς ΚΑΜΜΙΑ ενημέρωση των πολιτών. Απλά η αντιρρήσεις και οι
διαφωνίες όχι μόνο των λίγων αλλά και των πολλών, όταν είναι αντίθετες
σε κάτι που ΠΡΕΠΕΙ να δρομολογηθεί, ΔΕΝ
προβάλλονται. Γι'αυτόν τον λόγο δεν ξέρει ο κόσμος τί παίζει ακριβώς με
το 5G. Είναι δυνατόν να έχει αποφασιστεί η πραγματοποίησή του, και τα
κανάλια να προβάλλουν αντίθετες απόψεις? Υπάρχουν "νομικά προηγούμενα"
που δίνουν απάντηση στο συγκεκριμένο ερώτημα. Το σύστημα άπαξ και πρέπει
να εφαρμόσει κάτι, θα κοιτάξει να το εφαρμόσει όσο πιο αθόρυβα γίνεται.
Παραδείγματα? Αμέτρητα. Και πάλι όμως λόγω άμεσων πολιτικών συσχετισμών
δεν θα επεκταθώ.

Η αλήθεια είναι ότι η τεχνολογία αυτή είναι εντελώς καινούρια και δεν
ταυτίζεται με κάποια αντίστοιχη προηγούμενων ετών. Οι κεραίες θα είναι
ΕΝΤΕΛΩΣ καινούριες. Επαναλαμβάνω, θα είναι ΕΝΤΕΛΩΣ καινούριες. Απλά, ΚΑΙ
από αυτές, θα εξυπηρετούνται στην αρχή συνδρομητές/πελάτες με
παλαιότερης τεχνολογίας συσκευές. Οι ήδη υπάρχουσες κεραίες δεν μπορούν
να υποστηρίξουν το δίκτυο 5G. Ευτυχώς βέβαια, γιατί αν γινόταν, θα το
είχαν κάνει ούτως ή άλλως όπως είναι λογικό.

Όσο για τις εταιρίες... Ό,τι και να πω θα είναι απελπιστικά λίγο... Ούτε
που θα ίδρωνε το αυτί τους. Και ασφαλώς ούτε που θα περίμενα κάτι
παραπάνω από αυτές στην πραγματικότητα που ζούμε. Τα ουτοπίστικα
επιχειρήματά τους για άλλο επίπεδο ζωής και για υψηλές ταχύτητες είναι
επιεικώς αστεία για κυριολεκτικά αμέτρητους λόγους που κάποιος άνθρωπος
με στοιχειώδη νοημοσύνη μπορεί να καταλάβει. Θεωρεί κανείς ότι δεν θα
έλεγαν ψέματα για να διευρύνουν την κερδοφορία τους?

Ενδεικτικά, βλ.:

http://www.newsnowgr.com/article/1194760/skandalo-PHONEGATE-9-sta-10-kinita-tilefona-xepernoun-ta-oria-asfaleias.html
&
https://www.phonegatealert.org/wp-content/uploads/2018/04/Phonegate-Alert-press-release-9-April-Rev-1.pdf

Για να μην μακρηγορώ, δεν θα τα γράψω τώρα, αλλά κάποια στιγμή θα γίνει
ΑΝΑΛΥΤΙΚΟΤΑΤΗ ενημέρωση για όλους και για να συνειδητοποιήσουμε τί
πραγματικά δρομολογείται. Δυστυχώς αγαπητοί φίλοι του συλλόγου, μπροστά
σε τέτοια κρίσιμα θέματα δεν μπορώ να πω ότι μπορεί να γίνει κάποια
έκπτωση στην συμπεριφορά, ή στην αντίδραση, ή στο συναίσθημα. Αυτό που
προσπαθούν να μας επιβάλλουν είναι αισχρό. Πρέπει να ερωτηθούμε πρώτα!
Γιατί να ΜΗΝ ερωτηθούμε? Αν κάποιοι θέλουν το 5g, κανένα πρόβλημα.
Κάποιοι όμως ενδέχεται να το βλέπουν αλλιώς το θέμα.

Θα κλείσω λέγοντας ότι αν ΜΙΑ μονάχα στιγμή έως τώρα απαιτούνταν η
προσοχή μας και η βοήθειά μας στο να αποτραπεί/αποφευχθεί κάτι, αν ΜΙΑ
επαναλαμβάνω περίπτωση είναι θέμα ΥΓΕΙΑΣ (κυριολεκτικά), τότε χωρίς
καμμία υπερβολή, το 5G το οποίο ήδη άρχισε να διαφημίζεται και στην
"Ελλάδα της Ανάπτυξης" με πομπώδεις χαρακτηρισμούς, είναι αυτό δυστυχώς
το θέμα και τώρα είναι η στιγμή για να ΜΗΝ βρεθούμε προ τετελεσμένων...
Παρατηρήστε από την αρχή ακόμα του βίντεο, πόσο εύκολα χρησιμοποιούν
βαρύγδουπες λέξεις ο δημοσιογράφος, ο δήμαρχος και το στέλεχος της
γουίντ στο βιντεάκι του προμοταρίσματος του 5g στην Καλαμάτα. Στο 5:11
περίπου θα δείτε ότι επιστράτευσαν ακόμα και τον Τζάκι Τσαν ...εχμ
συγνώμη τον Τζάκι Τσεν.
https://www.youtube.com/watch?v=Ixge7eU0SvM
Και μετά από όλα αυτά εγώ ΡΩΤΑΩ: Οι πολίτες ενημερώθηκαν? Η Καλαμάτα, τα
Τρίκαλα και ο Δήμος Ζωγράφου ενημερώθηκαν? Και αν ενημερώθηκαν ΡΩΤΗΘΗΚΑΝ
για την συγκατάθεσή τους? Ή μήπως δεχόμαστε ότι δεν πρέπει να ρωτάται ο
κόσμος?  ΠΩΣ δηλαδή ρε παιδιά γίνεται στην Αμερική, με τις καινοτομίες,
τις νέες τεχνολογίες και το ανοιχτό μυαλό, να κατεβαίνει κεραία 5G από
σχολείο λόγω αμφιβολιών ως προς τις συνέπειες που μπορεί να επιφέρει και
τις υπόνοιες ότι ενδεχομένως να ευθύνεται για καρκίνο, και την ίδια
στιγμή στην Ελλάδα να λέγονται αυτά που λέγονται στο βίντεο ΧΩΡΙΣ να
αναφέρεται κουβέντα πουθενά και σε κανέναν για την αντίθετη άποψη?? Ή η
Αμερική είναι θύμα συνωμοσιολογίας, ή κάτι άλλο μπορεί να συμβαίνει.
Ρωτάω μήπως κάτι περίεργο?

Σε αντίθεση με έναν λογικό άνθρωπο (ειδικά αν είναι χρήστης λίνουξ
ΧΑΧΑ... :D ) ο οποίος ρωτάει και ψάχνει, οι εταιρίες και τα συμφέροντα
προχωράνε και δεν ρωτάνε. Το ίδιο και το χρήμα. Δεν καταλαβαίνουν
τίποτα. Για παράδειγμα οι εταιρίες-πάροχοι τηλεπικοινωνίας και οι υψηλά
ιστάμενοι υπαλληλίσκοι στα λόγια "κόπτονται" για γρήγορο ίντερνετ,
"πόλεις - ψηφιακά πρότυπα" και στις πράξεις χρεώνουν ακριβά τις χαμηλές
ταχύτητές τους... Οι υπηρεσίες τους και η κατάρτιση (στα περί ίντερνετ
και κινητής αναφέρομαι) των εργαζομένων χαμηλότατη όπως χαμηλότατοι
είναι και οι μισθοί εκμετάλλευσης που παίρνουν. Η διάθεση ΑΠΟΤΡΕΠΤΙΚΗ
έως ΕΠΙΘΕΤΙΚΗ σε όποιον ρωτάει π.χ. για μητρώο 11. Πόσες και πόσες φορές
δεν μου είπαν ότι ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ΔΙΚΤΥΟ όταν ήθελα να τους δείξω κάτι που
είχαν γραμμένο στην ΔΙΚΗ ΤΟΥΣ ΣΕΛΙΔΑ!!!!! Έτσι τους δασκάλεψαν στα
"σεμινάρια" που κάνουν? Όποιος ρωτάει να φεύγει με συνοπτικές....???? Οι
πρακτικές τους γνωστότατες σε πληθώρα παραδειγμάτων - δεν χρειάζεται να
βάλω λινκς για να κουράζω... Οι μεγαλοεταιρίες δεν ρωτάνε και δεν θέλουν
ανθρώπους που ρωτάνε!!! Θέλουν πρόβατα να τα δέχονται ΟΛΑ. Και
αναφέρομαι και σε ΤΡΑΠΕΖΕΣ, ΣΕ ΑΣΦΑΛΙΣΤΚΕΣ, σε εταιρίες κολοσσούς των
οποίων η δραστηριότητες αφορούν ΑΜΕΣΑ την ζωή των πολιτών.

Εγώ προσωπικά είμαι αποφασισμένος να διαθέσω χρήματα από το υστέρημά μου
και χρόνο από αυτόν που δεν διαθέτω, για να εναντιωθώ όσο μπορώ σε αυτό
που έρχεται. Και αν τελικά έρθει, θα μπορώ να πω από μέσα μου πως
αντιστάθηκα και ήμουν εντάξει με την συνείδησή μου να μην γίνει.

Έχω βαρεθεί να με κοροϊδεύουν μπροστά στα μούτρα μου οι εταιρίες με
διάφορους τρόπους που θα γέμιζα 10 σελίδες αν τους έγραφα... Έχω βαρεθεί
κυριολεκτικά να βλέπω επίσης να θεωρείται κάποιος συνωμοσιολόγος ή
περίεργος αν τολμήσει να πει κάτι διαφορετικό από αυτό που λέει η μάζα.
Που η μάζα ΔΕΝ λέει αλλά ΔΕΧΕΤΑΙ σαν το χάπατο ό,τι της σερβίρει το
σύστημα. Είναι ασφαλές το 5G? Είναι. Τέλος. Όποιος δεν το δέχεται ανήκει
στους περίεργους και τέλος. Ε, λοιπόν εγώ πιστεύω πως ΔΕΝ είναι καθόλου
ασφαλές. Προσωπική άποψη. Και υπάρχουν βάσιμα στοιχεία καθώς επίσης και
ΑΠΟΨΕΙΣ - και όχι απλά γνώμες - ειδικών που το υποστηρίζουν.

Όλα τα παραπάνω τα λέω με πολλή αγάπη, γιατί όλοι στο ίδιο καζάνι
βράζουμε. Όποιος θέλει συμφωνεί, όποιος θέλει διαφωνεί. Κανένα πρόβλημα.
Απλά να ξέρουμε πως το 5g δεν κάνει διακρίσεις στο πού θα κοιτάζει η
κατευθυνόμενη κεραία. Όλοι κινδυνεύουμε ΤΟ ΙΔΙΟ ακριβώς. Γι'αυτόν
ακριβώς τον λόγο, σε αυτόν τον πόλεμο πρέπει να είμαστε ενημερωμένοι και
ει δυνατόν, όσο γίνεται πιο ενωμένοι. Δηλαδή πρέπει να πεθάνει κόσμος
από καρκίνο πρώτα για να αλλάξει κάτι? Κορώνα-γράμματα θα το ρίξουμε για
να δούμε ποιός θα την πάθει πρώτος? Λυπάμαι που φτάσαμε σε αυτό το
σημείο, αλλά δυστυχώς ήταν θέμα χρόνου. Κάποια στιγμή θα φτάναμε και
εδώ. Τώρα χρειάζεται ενημέρωση, δράση και κινητοποίηση. Σε αυτό ακριβώς
ποντάρουν οι εταιρίες!!! Στο ότι ο κόσμος για ΑΛΛΗ μια φορά, ΔΕΝ θα
κινητοποιηθεί και με τον έναν ή τον άλλον τρόπο ο καθένας θα βρει
δικαιολογίες για να πείσει τον εαυτό του σε πρώτη φάση, και σε δεύτερη
να λοιδορήσει την προσπάθεια αυτών που θα κινητοποιηθούν.

Σε ευχαριστώ φίλε Πόνε, και επειδή δεν πιστεύω σε ευχές, δεν σου
εύχομαι, αλλά θέλω να δώσεις πόνο και εσύ σε αυτό το θέμα. Για αρχή
αδερφέ ενημερώσου όσο πιο πολύ μπορείς. Μετά, προχωράμε για περαιτέρω
δράσεις. Υπάρχουν διάφορα πλάνα. Από Σεπτέμβρη.

Να'σαι καλά αδερφέ!

Υ.Γ. Χίλια συγνώμη για το μίνι-σεντόνι που έγραψα ρε παιδιά αλλά ήταν
τόσα πολλά αυτά που ήθελα να καλύψω που έκανα ό,τι μπορούσα. Σόρυ, σόρυ,
σόρυ...

Στις 2019-07-21 00:17, Pavlos Ponos έγραψε: