[GreekLUG] 5G

Pavlos Ponos pavlos.ponos στο gmail.com
Κυρ 21 Ιουλ 2019 00:17:47 EEST

Καλησπέρα σε όλους,

Διάβασα 2 και 3 φορές το μέιλ, είδα το βίντεο 2 φορές και πάλι δε χωράει ο
νους μου ότι μπορεί να είναι αλήθεια αυτά.. απ' τη λίγη φυσική που γνωρίζω,
νομίζω πως μόνο με περισσότερες κεραίες με μικρότερη συχνότητα μπορείς να
πετύχεις τη real time μετάδοση πληροφοριών.

Οι εταιρείες προφανώς και κρύβουν μέρος της αλήθειας γιατί έτσι συμφέρει.
Θυμηθείτε παλιά με το τσιγάρο, το διαφήμιζαν, το προωθούσαν, οι
καπνοβιομηχανίες έλεγαν ότι δε κάνει κακό, αλλά δείτε τώρα πόσοι πεθαίνουν
από δαυτο.

Εμείς απ' τη πλευρά μας μόνο σε επιφυλακή μπορούμε να είμαστε μήπως και
φυτρώσει καμιά στη γειτονιά μας...

Ευχαριστούμε πολύ που έθιξες το θέμα.

Pavlos Ponos

Sent from my mobile device