[GreekLUG] Dropbox and Ecrypfts

vangelis vangelis στο gnugr.org
Πεμ 13 Δεκ 2018 16:41:40 EET

Στις 13/12/18 1:59 μ.μ., ο George Vlahavas έγραψε:
> [...]
> υποστηρίζει και οποιουδήποτε είδους encryption. Δείτε σχετικά κι εδώ:
> https://itsfoss.com/dropbox-linux-ext4-only/
> https://www.dropboxforum.com/t5/Error-messages/Dropbox-client-warns-me-that-it-ll-stop-syncing-in-Nov-why/m-p/290065/highlight/true#M42255
>
> Εύκολη λύση δεν υπάρχει ακριβώς. Το πιο εύκολο που μπορείς να κάνεις
> είναι να πάρεις συνολικό backup σε κάποιο εξωτερικό σκληρό δίσκο,
> format στο /home από την αρχή, χωρίς χρήση encryption και πέρασμα των
> αρχείων ξανά. Ή εγκατάσταση ολόκληρου του λειτουργικού από την αρχή
> χωρίς encryption και με ext4 filesystem.

Δεν είμαι απόλυτα σίγουρος, αλλα παίζει ρόλο εαν ισχύει το encryption
ειναι για ολόκληρο τον δίσκο

ή κομμάτι αυτού. Με λίγα λόγια ενα όλος ο δίσκος ειναι encrypted δεν θα
το απορρίψη, εάν όμως π.χ

ειναι το $HOME μόνο ναι θα απορριφθή.

Χαιρετισμούς

Βαγγέλης