[GreekLUG] Dropbox and Ecrypfts

George Vlahavas vlahavas στο gmail.com
Πεμ 13 Δεκ 2018 13:59:05 EET

Καλησπέρα,

εδώ και λίγο καιρό το dropbox έχει σταματήσει να υποστηρίζει τα περισσότερα
filesystems στο linux, υποστηρίζει πια μόνο ext4, ενώ δεν υποστηρίζει και
οποιουδήποτε είδους encryption. Δείτε σχετικά κι εδώ:
https://itsfoss.com/dropbox-linux-ext4-only/
https://www.dropboxforum.com/t5/Error-messages/Dropbox-client-warns-me-that-it-ll-stop-syncing-in-Nov-why/m-p/290065/highlight/true#M42255

Εύκολη λύση δεν υπάρχει ακριβώς. Το πιο εύκολο που μπορείς να κάνεις είναι
να πάρεις συνολικό backup σε κάποιο εξωτερικό σκληρό δίσκο, format στο
/home από την αρχή, χωρίς χρήση encryption και πέρασμα των αρχείων ξανά. Ή
εγκατάσταση ολόκληρου του λειτουργικού από την αρχή χωρίς encryption και με
ext4 filesystem.

Γιώργος