[GreekLUG] [Members] Νέοι επεξεργαστές θα υποστηρίζουν μόνο Windows 10!

Panagiotis Groidis karamelos στο gmail.com
Πεμ 8 Σεπ 2016 13:19:13 EEST

One word, Recycle,

θέλει να απαλλαγεί επιτέλους απο τα Windows 7. Πρώτη προσπάθεια FREE
upgrade στα windows 10!! δε ψάρωσε κανείς, δεύτερη προσπάθεια, FREE upgrade
windows 10 με το ΖΟΡΙ ομως!, πολοι αναγκάστηκαν να το βάλουν μιας και
ξεγελάστηκαν. Η Microsoft επιμένει με τον ένα η με τον άλλο τρόπο *θέλει*
είναι απεγνωσμένη να μπούν Windows 10 είναι το τελευταίο λειτουργικό, ή όλα
η τίποτα! Φυσικά όλα αυτες οι αϊδίες του τύπου καινούρια features και
λαμπάκια δεν τα πιστεύει ούτε η ίδια, αλλα κάτι πρέπει να πεί. Ο λόγος
φυσικά είναι το Privacy και όλα κινούνται στον βωμό της πληροφορίας. Φυσικά
σε λίγο καιρό θα ανακοινώσει πως τα Win10 θα τα δίνει και τσάμπα, αλλα
σημασία δεν έχει γιατι  μετά ο κόσμος θα καταλάβει τι μλκ έκανε.

Πάνος