[GreekLUG] [Members] Νέοι επεξεργαστές θα υποστηρίζουν μόνο Windows 10!

morpheus morpheus στο greeklug.gr
Πεμ 8 Σεπ 2016 12:18:07 EEST

Στις 2016-09-06 16:52, Simos Xenitellis έγραψε:
> Νομίζω ότι δεν ήταν σαφές το όλο ζήτημα.
>
> Αυτό που ανακοινώθηκε (Ιαν 2016) ήταν ότι οι νέοι επεξεργαστές θα
> υποστηρίζονται από Windows μόνο Windows 10 ΚΑΙ ΟΧΙ τις προηγούμενες
> εκδόσεις των Windows.
> Για άλλα λειτουργικά συστήματα όπως Linux, όλα εξακολουθούν να είναι
> εντάξει.
>
> Πηγές:
> http://www.theverge.com/2016/1/16/10780876/microsoft-windows-support-policy-new-processors-skylake
> (Ιαν 2016)
> http://www.theregister.co.uk/2016/09/02/windows_intel_kaby_lake_amd_zen/
> [...]

Ουφ... και προς στιγμήν νόμισα πως θα έχουμε πρόβλημα με το linux. Δεν
αλλάζει βέβαια το γεγονός ότι η microsoft κάνει χοντράδα. Άραγε, γιατί
θέλει να πιέσει τους πάντες να αναβαθμίσουν σε 10άρια? Για παρακολούθηση
ή για να φάει το μερίδιο άλλων λειτουργικών, τώρα που είναι στην άνοδό
τος στο desktop;

Κάτι δεν κολλάει.