[GreekLUG] [Members] Ανακοίνωση αποτελεσμάτων Γ.Σ. 2016 & Συγκρότησης Δ.Σ.

Sergey Tsabolov ( aka linuxman ) sergios στο greeklug.gr
Πεμ 31 Μαρ 2016 16:39:15 EEST

Υπάρχει στην Λίστα μελών.
Όταν θα ετοιμαστεί και ιστοσελίδα θα υπάρχει και εκεί.

On 31/03/2016 04:24 μμ, Efstathios Iosifidis wrote:

> Down for everyone or it's just me?
> Βλέπω
> https://lists.greeklug.gr/pipermail/greeklug/2016-March/date.html
>
> Δεν υπάρχει ούτε πρόσκληση για γενική συνέλευση, ούτε εκλογές, ούτε οι
> αναφερόμενες ημερομηνίες, ούτε καταστατικό.
>
> Hello from the other side...
> Sorry αλλά μόνο στην μαφία γίνονται όλα έτσι!!!
>
> Με αγάπη...
>>
> ΥΓ: Όσοι διαβάζετε αυτό, δείτε και το
> https://lists.greeklug.gr/pipermail/greeklug/2016-March/004267.html

Don't send me documents in .doc , .docx, .xls, .ppt . , .pptx
Send it with ODF format : .odt , .odp , .ods or .pdf .
Try to use Open Document Format : http://el.libreoffice.org/
Save you money   &  use GNU/Linux Distro http://distrowatch.com/
First they ignore you, then they ridicule you, then they fight you, then you win!!!

Περισσότερες πληροφορίες για την GreekLUG λίστα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου