[GreekLUG] [Members] Ανακοίνωση αποτελεσμάτων Γ.Σ. 2016 & Συγκρότησης Δ.Σ.

Efstathios Iosifidis iefstathios στο gmail.com
Πεμ 31 Μαρ 2016 16:24:56 EEST

> Που είναι το καταστατικό? μου το έδωσε κάνεις? και όλο αυτο γίνεται γιατι?σε
> ξενύζει
>
> Στην λίστα που σε θυμίζει (κάτι...) , υπάρχει μήνυμα  Πρόσκληση - Ανακοίνωση
> για την Ετήσια Τακτική Γενική Συνέλευση 2016 , στις 13/03/2016 και στις
> 16/03/2016 έχει και λίνκ εκεί για καταστατικό, γιατί δεν το διάβασες;

Down for everyone or it's just me?
Βλέπω
https://lists.greeklug.gr/pipermail/greeklug/2016-March/date.html

Δεν υπάρχει ούτε πρόσκληση για γενική συνέλευση, ούτε εκλογές, ούτε οι
αναφερόμενες ημερομηνίες, ούτε καταστατικό.

Hello from the other side...
Sorry αλλά μόνο στην μαφία γίνονται όλα έτσι!!!

Με αγάπη...
/Σ

ΥΓ: Όσοι διαβάζετε αυτό, δείτε και το
https://lists.greeklug.gr/pipermail/greeklug/2016-March/004267.html

--
http://www.iosifidis.gr    http://linkedin.iosifidis.gr

Great leaders don't tell you what to do...They show you how it's done.
Power corrupts. Absolute power corrupts...absolutely.

Περισσότερες πληροφορίες για την GreekLUG λίστα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου