[GreekLUG] [Members] Ανακοίνωση αποτελεσμάτων Γ.Σ. 2016 & Συγκρότησης Δ.Σ.

alexandros alexandros στο gnugr.org
Πεμ 31 Μαρ 2016 16:09:22 EEST

♦ ΑΡΘΡΟ 3 – Γενική φιλοσοφία λειτουργίας του Συλλόγου
Ο Greek Linux Users Group (GreekLUG) θα διέπεται σε όλα τα επίπεδα από
χαρακτήρα ανοιχτό,
πλουραλιστικό, δημοκρατικό, ελεύθερο και συμμετοχικό.