[GreekLUG] [Members] Ανακοίνωση αποτελεσμάτων Γ.Σ. 2016 & Συγκρότησης Δ.Σ.

Sergey Tsabolov ( aka linuxman ) sergios στο greeklug.gr
Πεμ 31 Μαρ 2016 16:06:42 EEST

Αυτό είναι δική τους Απόφαση, τι σχέση έχει με μάς;

Ότι αφορά λίστες δες εδώ τι γράφει http://lists.hellug.gr/members.php

*H Members είναι η λίστα για τα εσωτερικά θέματα του συλλόγου
(ανακοινώσεις, συζητήσεις). Απευθύνεται αποκλειστικά και μόνο στα μέλη
του συλλόγου.

Και  http://lists.hellug.gr/hellug.php

* *Οι δημόσιες συζητήσεις για τα θέματα του συλλόγου Hellug γίνονται στη
λίστα Hellug, στην οποία μπορεί να εγγραφεί οποιοσδήποτε ανεξάρτητα από
το αν είναι μέλος του συλλόγου ή όχι.*
Η λίστα είναι διαθέσιμη και μέσω του local.linux.greek.hellug Usenet
Newsgroup από τους εξυπηρετητές news.grnet.gr, news.ntua.gr.

Οπότε το βασικό  είναι  να καταλάβεις ποιο θέμα είναι εσωτερικό και ποιο
όχι, αν νομίζεις ότι όλα θέματα είναι Δημόσια κάνεις μέγα λάθος.