[GreekLUG] Εγκατάσταση Debian και τι πρέπει να κάνω αφού το εγκαταστήσω.

ntelos ntelos στο greeklug.gr
Τρί 29 Μαρ 2016 01:04:34 EEST

Όλως περιέργως debian καθαρό δεν έχω δοκιμάσει ποτέ. Παράγωγα ναι. Άν
γίνει παρουσίαση σίγουρα θα παραστώ με
λάιβ φλασάκι στον υπολογιστή και ντέμπιαν ώστε να είναι έτοιμο για
"λάιβ" δοκιμή!

Ψηεερσ.

Στις 2016-03-28 00:33, Panagiotis Pitelos έγραψε: