[GreekLUG] Εγκατάσταση Debian και τι πρέπει να κάνω αφού το εγκαταστήσω.

Panagiotis Pitelos pitepana στο gmail.com
Δευ 28 Μαρ 2016 00:33:06 EEST

Εγώ είμαι μέσα για αυτην την δραστηριοτητα!!! και φυσικά να δούμε και
αλλες διανομες και να λυθουν οι οποιες αποριες!!!

Στις 27 Μαρτίου 2016 - 10:50 μ.μ., ο χρήστης alexandros
<alexandros στο gnugr.org> έγραψε: