[GreekLUG] [Members] Εγκατάσταση scaner

Vangelis Mouhtsis vangelis στο gnugr.org
Κυρ 27 Μαρ 2016 02:16:32 EET

Στράτο γειά,
Μην τα παρατάς, σου στέλνω έαν λίνκ που έχει όλους τους drivers
όπου κάπου στην αρχή έχει ένα πάτημα για download σε ρόζ κουμπί,
και λέει για vuescaver που είναι συμβατό για linux.
http://www.hamrick.com/vuescan/hp.html
Δοκίμασε και με αυτές τις οδηγίες, δεν έχεις κάτι να χάσεις.

Greets
Βαγγέλης Μουχτσής