[GreekLUG] Automatically open terminal from a bash script

Pavlos K. Ponos pavlos.ponos στο gmail.com
Σαβ 23 Ιαν 2016 20:30:16 EET

Καλησπέρα σε όλους!

Μετά από πολύ καιρό λόγω ανειλημμένων υποχρεώσεων, κατάφερα να ασχοληθώ
ξανά με το θέμα..
Για να μπορέσω να ανοίξω ένα τερματικό και να τρέξω 5-10 εντολές,
χρειάστηκε να δώσω το εξής (ευχαριστώ Μιχάλη!!):
                 #* * * * * DISPLAY=:0.0 mate-terminal -e
/home/pavlos/script.sh

Ευχαριστώ πολύ όλους για τη βοήθειά σας!
Καλό βράδυ,
Παύλος

*Pavlos K. Ponos*

Account Manager at nlg GmbH
PhD Candidate at University of Macedonia

View Pavlos K. Ponos's profile on LinkedIn
<https://gr.linkedin.com/pub/pavlos-k-ponos/57/27/5b6>

My blog: https://howtothelinuxway.wordpress.com/

Don't send me documents in the following formats: .doc, .docx, .xls,
.xlsx, .ppt, .pptx
Instead, try and use Open Document formats: https://www.libreoffice.org
Save your money & use a Linux distro: http://distrowatch.com/