[GreekLUG] Automatically open terminal from a bash script

Sotiris Tsartsaris tsartsaris στο gmail.com
Δευ 11 Ιαν 2016 04:06:16 EET

Μιας και εισαι σε Linux έχεις και python. Μπορείς να φτιάξεις ένα
whatever.py αρχειο και να βάλεις τα commands εκεί με τη σειρά που θες να
εκτελεστούν.

Δες το αρχείο που έχω κάνει attach. Στο cron βάλε

*/10 * * * * /usr/bin/python /τη διαδρομή που έχεις το αρχείο/finite.py

Στις 11 Ιαν 2016 3:36 π.μ., ο χρήστης "mixasgr" <mixas.gre στο gmail.com>
έγραψε:

> Καλησπέρα Παύλο και Καλή Χρονιά!
>
> Δυστυχώς το cron δεν γνωρίζει από γραφικό περιβάλλον, οπότε πρέπει να του
> πεις ότι αυτό που θέλεις να τρέξεις, να στο εμφανίσει σε κάποια οθόνη.
> Επίσης, αν καταλαβαίνω σωστά, όσον αφορά την εκτέλεση των εντολών θέλεις
> κάτι όπως αναφέρετε στο: http://askubuntu.com/a/46630
>
> Συνεπώς, αρχικά τρέξε την εντολή
> --------------------------------
> echo $DISPLAY
> --------------------------------
> ώστε να πάρεις τις πληροφορίες για την οθόνη σου, πχ
> :0.0
> [...]
Ένα συννημένο που δεν περιέχει κείμενο καθαρίστηκε...
Όνομα: finite.py
Τύπος: text/x-python
Μέγεθος: 288 bytes
Desc: δεν είναι διαθέσιμο
Δικτυακός Τόπος: <http://lists.greeklug.gr/pipermail/greeklug/attachments/20160111/d0a75dfb/attachment.py>

Περισσότερες πληροφορίες για την GreekLUG λίστα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου