[GreekLUG] Automatically open terminal from a bash script

Michail Log. Liarmakopoulos mlliarm στο yahoo.com
Κυρ 10 Ιαν 2016 13:39:02 EET

Χρονια Πολλα Παυλο κ καλη χρονια.

Γιατι δεν βαζεις το crontab να τρεχει το script σου κατευθειαν, κ οχι μεσω terminal;

Μιχαλης

---
Michail L. Liarmakopoulos, BSc, PgCert