[GreekLUG] Automatically open terminal from a bash script

Pavlos K. Ponos pavlos.ponos στο gmail.com
Κυρ 10 Ιαν 2016 13:18:34 EET

Καλησπέρα σε όλους και Χρόνια Πολλά! Καλή χρονιά να έχουμε, με υγεία
πάνω απ' όλα!

Παιδεύομαι αρκετές μέρες με ένα θεματάκι, «έφαγα όλο το google» αλλά
άκρη δεν έβγαλα.. Κάθε βοήθεια λοιπόν ευπρόσδεκτη! :)

Έχω φτιάξει ένα script στο οποίο έχω βάλει μέσα 5-10 εντολές που τρέχω
σχεδόν σε καθημερινή βάση. Το έχω κάνει εκτελέσιμο οπότε με ένα
«./script.sh» τρέχει κανονικά.
Αυτό που θέλω να κάνω τώρα είναι το εξής: Να βάλω στο crontab να το
εκτελεί κάθε μέρα αυτόματα.

Αυτό που θέλω λοιπόν είναι με μία εντολή όπως αυτή:
     mate-terminal %u
να μου ανοίγει ένα τερματικό και κατόπιν να εκτελούνται οι 5-10 εντολές
που θέλω.

Βάζω λοιπόν στο crontab την παραπάνω γραμμή και παίρνω το εξής μήνυμα
(απ' τα log files):
     Failed to parse arguments: Cannot open display:

Αυτό το μήνυμα πως το ξεπερνάμε;
Καμία ιδέα; :)

Παύλος

--
*Pavlos K. Ponos*

Account Manager at nlg GmbH
PhD Candidate at University of Macedonia

View Pavlos K. Ponos's profile on LinkedIn
<https://gr.linkedin.com/pub/pavlos-k-ponos/57/27/5b6>

My blog: https://howtothelinuxway.wordpress.com/

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Don't send me documents in the following formats: .doc, .docx, .xls,
.xlsx, .ppt, .pptx
Instead, try and use Open Document formats: https://www.libreoffice.org
Save your money & use a Linux distro: http://distrowatch.com/

Ένα συννημένο που δεν περιέχει κείμενο καθαρίστηκε...
Όνομα: btn_profile_bluetxt_80x15.png
Τύπος: image/png
Μέγεθος: 346 bytes
Desc: δεν είναι διαθέσιμο