[GreekLUG] xrandr: failed to get size of gamma for output default

Pavlos K. Ponos pavlos.ponos στο gmail.com
Δευ 22 Φεβ 2016 22:58:53 EET

Καλησπέρα,

Δε ξέρω αν σε βοηθήσει αυτό:
https://askubuntu.com/questions/441040/failed-to-get-size-of-gamma-for-output-default-when-trying-to-add-new-screen-res

Απ' ότι μπορώ να καταλάβω, δε υποστηρίζεται απ' την κάρτα γραφικών σου η
ανάλυση που θέλεις.
Για δώσε λιγάκι σε ένα τερματικό αυτό: lspci -vnn
Βάλτο σε ένα .txt για να το πιάσουμε απ' την αρχή.

Παύλος

*Pavlos K. Ponos*

Account Manager at nlg GmbH
PhD Candidate at University of Macedonia

View Pavlos K. Ponos's profile on LinkedIn
<https://gr.linkedin.com/pub/pavlos-k-ponos/57/27/5b6>

My blog: https://howtothelinuxway.wordpress.com/

Don't send me documents in the following formats: .doc, .docx, .xls,
.xlsx, .ppt, .pptx
Instead, try and use Open Document formats: https://www.libreoffice.org
Save your money & use a Linux distro: http://distrowatch.com/