[GreekLUG] xrandr: failed to get size of gamma for output default

Alexandros Moskofidis info στο metathesi.gr
Δευ 22 Φεβ 2016 19:46:48 EET

Καλησπέρα,
αντιμετώπισα αυτό το error message σε ένα PC με Ubuntu στο οποίο η οθόνη
δεν αναγνωριζόταν (δεν μπορούσε το σύστημα να καθορίσει τις αναλύσεις που
υποστήριζε) και δεν μπορούσα να αλλάξω ανάλυση πέρα από 640χ480. Πιστεύω
ότι κάτι τέτοιο εννοεί αυτό το μήνυμα.
Με άλλη οθόνη στο ίδιο σύστημα δεν υπήρχε πρόβλημα.
Τελικά κράτησα την αρχική οθόνη (που δεν αναγνωριζόταν οι αναλύσεις της)
χρησιμοποιώντας το Xdiagnose όπως περιγράφεται στο
http://linuxbsdos.com/2014/10/31/solutions-for-low-screen-resolution-in-ubuntu-14-0414-10-and-virtualbox/
με ανάλυση 1024χ768