[GreekLUG] [Members] Υποστήριξη οδηγών για integrated chip γραφικών SiS 661/671

morpheus morpheus στο greeklug.gr
Παρ 19 Φεβ 2016 21:52:25 EET

H apt-cache policy xserver-xorg-video-sis επιστρέφει το εξής:
N: Unable to locate package xserver-xorg-video-sis, άρα δεν το έχω
(εξάλλου δοκιμάζω σε live session για να μοιάζει κατά το δυνατόν με
φρέσκια εγκατάσταση)

και η apt-get install xserver-xorg-video-sis επιστρέφει επίσης unable to
locate package (πρέπει να είναι πια deprecated στο 15.10), όμως εγώ
αντιγράφοντας το xorg.conf στο /etc/X11 μετά την εγκατάσταση του οδηγού
έχω native resolution (1280x800).