[GreekLUG] [Members] Υποστήριξη οδηγών για integrated chip γραφικών SiS 661/671

Sergey Tsabolov ( aka linuxman ) sergios στο greeklug.gr
Παρ 19 Φεβ 2016 14:15:09 EET

Καλησπέρα,
Δεν διάβασα όλο νήμα εκεί, έχει αναφορά αν κάνει ενημέρωση πυρήνας θα
πρέπει να τρέξεις την διαδικασία εκ νέου η όχι.
Και εφόσον το δοκίμασες και λειτουργεί σωστά χαίρουμε ότι το κατάφερες.
Έχει καλή απόδοση?