[GreekLUG] Οδηγοί για ενσωματωμένη κάρτα γραφικών SiS 661/671

Sergey Tsabolov ( aka linuxman ) sergios στο greeklug.gr
Δευ 15 Φεβ 2016 18:29:05 EET

Καλησπέρα,

Για την αρχή δώσε αποτέλεσμα από  lspci -nn | grep VGA

Όσο γενικά μην περιμένεις να έχεις καλά γραφικά με την κάρτα αυτή, αν
και θέλει λίγο ψάξιμο.

Ότι αφορά να πάρεις driver από Mageia και να το βάλεις στο Ubuntu, να
ρωτήσω:

Γιατί δεν βάζεις Mageia αν όντος έχει τον νεότερο οδηγό για την κάρτα.

Και γενικά αν επιλέγεις Διανομή που έχει πυρήνα πάνω από 3.8.Χ κτλ.
υποστήριξη τις κάρτας σου δεν θα είναι καλή, διάλεξε κάτι με πυρήνα κάτω
από 3.8.Χ.
Εκτός αν σε κάποια διανομή έχει αναφορά για την κάρτα που έχεις και εσύ.

On 15/02/2016 03:16 μμ, morpheus wrote:
> Καλησπέρα,
>
> τις τελευταίες μέρες προσπαθώ να εγκαταστήσω Ubuntu MATE σε ένα παλιό
> notebook που μου βρίσκεται, όμως όταν ξεκινάω live session, η ανάλυση
> που μου δίνει είναι χαμηλή (1024x768, native 1280x720). Mετά από
> κάμποσο ψάξιμο, ανακάλυψα πως τρέχω με vesa driver, καθώς ο driver της
> κάρτας αυτής(SiS 661/671 Integrated Graphics Adapter) στα αποθετήρια
> ήταν παλιός (για 12.04 και πολύ παλιότερο xorg). Συνεχίζοντας το
> ψάξιμο διαπίστωσα πως για κάποιες διανομές (όπως Mageia) υπάρχει
> native driver για το chip, στο νεότερο xorg.

> [...]

Don't send me documents in .doc , .docx, .xls, .ppt . , .pptx
Send it with ODF format : .odt , .odp , .ods or .pdf .
Try to use Open Document Format : http://el.libreoffice.org/
Save you money   &  use GNU/Linux Distro http://distrowatch.com/
First they ignore you, then they ridicule you, then they fight you, then you win!!!

Περισσότερες πληροφορίες για την GreekLUG λίστα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου