[GreekLUG] Οδηγοί για ενσωματωμένη κάρτα γραφικών SiS 661/671

morpheus morpheus στο greeklug.gr
Δευ 15 Φεβ 2016 15:16:33 EET

Καλησπέρα,

τις τελευταίες μέρες προσπαθώ να εγκαταστήσω Ubuntu MATE σε ένα παλιό
notebook που μου βρίσκεται, όμως όταν ξεκινάω live session, η ανάλυση
που μου δίνει είναι χαμηλή (1024x768, native 1280x720). Mετά από κάμποσο
ψάξιμο, ανακάλυψα πως τρέχω με vesa driver, καθώς ο driver της κάρτας
αυτής(SiS 661/671 Integrated Graphics Adapter) στα αποθετήρια ήταν
παλιός (για 12.04 και πολύ παλιότερο xorg). Συνεχίζοντας το ψάξιμο
διαπίστωσα πως για κάποιες διανομές (όπως Mageia) υπάρχει native driver
για το chip, στο νεότερο xorg.

Το ερώτημα λοιπόν είναι: Υπάρχει κάποιο workaround για να ενσωματώσω
κάπως τους drivers του mageia στο ubuntu ή κάποιος τρόπος να κάνω
compile το driver από source για το σύστημα;

Ευχαριστώ προκαταβολικά για το χρόνο σας,
morpheus