[GreekLUG] ΚΑΛΗΣΠΕΡΑ ΣΑΣ

Simos Xenitellis simos.lists στο googlemail.com
Κυρ 19 Απρ 2015 17:44:37 EEST

> Ότι ζητάς κατεβαίνουν από τις επίσημες ιστοσελίδες των προγραμμάτων. Skype
> από το skype, viber από την σελίδα του viber ( προσοχή είναι μόνο για 64bit
> έκδοση ) Google+ φορτώνεται αυτόματα με τον λογ/μό σου στην google. Για το
> whatapp δεν το ξέρω. Κάνε ένα googling με αυτά που ζητάς και θα τα βρεις
> αμέσως. Απλά γράψε το πρόγραμμα που θέλεις και με τα in ubuntu ανάλογα με
> την διανομή που έχεις. Περισσότερη ευκολία στο forum του ubuntu.

Για το Skype σε Ubuntu, αρκεί να ενεργοποιήσεις το αποθετήριο partner και
μετά το Skype θα είναι διαθέσιμο από το Κέντρο λογισμικού.

Για το Viber, θέλει λήψη του πακέτου «Viber Debian 64-bit» από
https://www.viber.com/en/products/linux
και μετά διπλό κλικ στο πακέτο. Θα ξεκινήσει η εγκατάσταση από το Κέντρο
λογισμικού.

Για το WhatsApp, υπάρχουν διάφορες επιλογές με λογισμικό τρίτων.
Δεν τα έχω δοκιμάσει.

Σίμος