[GreekLUG] ΚΑΛΗΣΠΕΡΑ ΣΑΣ

SOKRATES ARGYRIOU sargirio στο gmail.com
Σαβ 18 Απρ 2015 15:05:21 EEST

Καλησπέρα,

Ότι ζητάς κατεβαίνουν από τις επίσημες ιστοσελίδες των προγραμμάτων. Skype
από το skype, viber από την σελίδα του viber ( προσοχή είναι μόνο για 64bit
έκδοση ) Google+ φορτώνεται αυτόματα με τον λογ/μό σου στην google. Για το
whatapp δεν το ξέρω. Κάνε ένα googling με αυτά που ζητάς και θα τα βρεις
αμέσως. Απλά γράψε το πρόγραμμα που θέλεις και με τα in ubuntu ανάλογα με
την διανομή που έχεις. Περισσότερη ευκολία στο forum του ubuntu.

Ελπίζω να βοήθησα.

Στις 18 Απριλίου 2015 - 2:30 μ.μ., ο χρήστης χρηστος ορθοδοξος Cristos
Orthodox <xristosm80 στο gmail.com> έγραψε: