[GreekLUG] usb mobile ZTE K4201-z and linux

John Bardis bardisjohn στο gmail.com
Δευ 6 Οκτ 2014 23:09:12 EEST

ευχαριστώ Sergey
Έχεις δίκιο δοκιμάζοντας την ΜΙΝΤ 17 όλα λειτούργησαν σωστά.
Πριν από μερικές μέρες πήρα ένα καινούργιο laptop HP pavilion και βεβαίως
είχε προεγκατεστημένα win 8. Θέλω να βάλω σαν δεύτερο λειτουργικό Linux,
μήπως υπάρχει κανένας οδηγός για παράλληλη εγκατάσταση με win 8 και UEFI?
Θα ερχόμουν από τον σύλογο αλλά είμαι στην Αθήνα.
Ευχαριστώ για όλα
Γιάννης Μπάρδης

Στις 5 Οκτωβρίου 2014 - 12:21 π.μ., ο χρήστης Sergey Tsabolov ( aka
linuxman ) <sergios στο greeklug.gr> έγραψε: