[GreekLUG] usb mobile ZTE K4201-z and linux

Sergey Tsabolov ( aka linuxman ) sergios στο greeklug.gr
Κυρ 5 Οκτ 2014 00:21:13 EEST

Καλημέρα,
Βρήκα μερικές πηγές και οδηγίες
1)
https://www.vodafone.co.nz/MEDIA_ProductCatalog/m13700339_vodafone-k4201-QSG.pdf
εδώ έχει οδηγίες
2) Επίσης και εδώ http://askubuntu.com/a/131325
3)
http://download.ztedevices.com/UpLoadFiles/product/643/4528/manual/2014052309293594.pdf
4) Δοκίμασε και αυτό το ppa
https://launchpad.net/~odyx/+archive/ubuntu/usb-modeswitch
Και εγώ θα έλεγα να δοκιμάσεις το Linux Mint 17 με νεώτερο πυρήνα έστω
και σε live dvd να δεις αν θα λειτουργεί.