[Greeklug] Πως μια Ελληνική επιχείρηση ξεκίνησε και λειτουργεί με ΕΛ/ΛΑΚ

Konstantinos Boukouvalas boukouvalas στο gnugr.org
Παρ 24 Ιαν 2014 12:36:57 EET

Νομίζω οτι η επιστροφή στη φύση όσον αφορά το θέμα της τιμολόγησης είναι το
καλύτερο.

Ειδικά για μικρές και μεσαίες επιχειρήσεις...

Kindest Regards

GREEKLUG Member

K. E. BOUKOUVALAS

Στις 24 Ιανουαρίου 2014 - 12:25 μ.μ., ο χρήστης Salih Emin <
cerebrux.gr στο gmail.com> έγραψε: