[Greeklug] Πως μια Ελληνική επιχείρηση ξεκίνησε και λειτουργεί με ΕΛ/ΛΑΚ

Salih Emin cerebrux.gr στο gmail.com
Παρ 24 Ιαν 2014 12:25:54 EET

Ευχαριστώ για τα καλά σας λόγια !

Η εταιρία δεν χρησιμοποιεί λογισμικό για να κόβει τιμολόγια αλλά τα κόβει
με τον παλιό καλό τρόπο : θεωρημένο βιβλίο αποδείξεων :)
Γενικά όταν είσαι εταιρεία παροχής υπηρεσιών δεν χρειάζεσαι πολύπλοκα και
ακριβά συστήματα ERP ή εμπορικά λογισμικά για έκδοση τιμολογίων.

Η εταιρεία είναι πολύ ευχαριστημένη και πόσο μάλλον όταν είδε τις τιμές
αντίστοιχων εμπορικών λύσεων και τον ατέρμονο κύκλο αγοράς αδειών χρήσης.