[Greeklug] Δημιουργία καινούργιου LUG στην πόλη των Τρικάλων

Sergey Tsabolov ( aka linuxman ) sergios στο greeklug.gr
Παρ 17 Ιαν 2014 18:37:31 EET

Στις 17/01/2014 06:06 μμ, ο/η Jiannis Toulis έγραψε:
> Μπράβο στα παιδιά!
>
> Εύχομαι μέσα από την καρδιά μου κάθε επιτυχιά!
>
> Εν τω μεταξύ ξέχασα να σας πω ότι μπορεί ακόμη να μην έχει επίσημο
> χώρο στο web (αλλά σύντομα θα έχει) δημιουργήθηκε και στο Ιόνιο
> Πανεπιστήμιο η ομάδα ΚΙΠΕΛΛΑΚ που σημαίνεί:
>
> Κοινότητα Ιονίου Πανεπιστημίου ΕΛΛΑΚ!
>
> Αυξάνεσται και πληθύνεστε...
Άντε μπράβο, να μας υπολογίζετε σε αυτό.

> Στις 17/01/2014 05:40 μμ, ο/η Konstatinos Paschalidis έγραψε:

Don't send me documents in .doc , .docx, .xls, .ppt . , .pptx
Send it with ODF format : .odt , .odp , .ods or .pdf .
Try to use Open Document Format : http://el.libreoffice.org/
Save you money   &  use GNU/Linux Distro http://distrowatch.com/
First they ignore you, then they ridicule you, then they fight you, then you win!!!