[Greeklug] Δημιουργία καινούργιου LUG στην πόλη των Τρικάλων

Konstantinos Boukouvalas boukouvalas στο gnugr.org
Παρ 17 Ιαν 2014 18:32:46 EET

υγχαρητήρια. Παλιότερα υπήρχε στην περιοχή το πρώτο GLUG στην Ελλάδα, οι
οποίοι ήταν debian-άδες (αν θυμάμαι καλά).

Καλή αρχή

Kindest Regards

GREEKLUG Member

K. E. BOUKOUVALAS

Στις 17 Ιανουαρίου 2014 - 6:06 μ.μ., ο χρήστης Jiannis Toulis <
jtoulis στο gmail.com> έγραψε: