[Greeklug] Οδηγός κρυπτογράφησης email

Klearchos-Angelos Gkountras kag στο grrlz.net
Κυρ 3 Αυγ 2014 15:05:35 EEST

On 08/03/2014 03:38 PM, Ilias K. wrote:
> Πρόσφατα μετέφρασα με ένα συνεργάτη, από τα αγγλικά στα ελληνικά, έναν
> οδηγό της FSF για έμπρακτη κρυπτογράφηση email. Μπορείτε να το βρείτε εδώ:
ωραιος αλλα ομως στο πιστευω οτι πιο ευκολο ειναι να παει καποιος σε
thunderbird + enigmail . Στα windows χρειαζεσαι gpg4win και στο osx το
gpgtools.org απο οσο ξερω . στο linux μεσω το gpg απο την διανομη που
εχεις αλλα σε μερικες ειναι default installed

> https://emailselfdefense.fsf.org/el/
>
> Ευχαριστώ! :)
>
>  * Τα γραμματικά και συντακτικά λάθη που θα βρείτε είναι προϊόντα
> έλλειψης ύπνου και χρόνου, και θα διορθωθούν το συντομότερο δυνατό.
>  * Δεν είμαι μέλος της FSF, ούτε έχω κάποια σχέση με την οργάνωση πέρα
> από την εθελοντική συμμετοχή σε αυτή τη μετάφραση, την οποία είδα ως
> ευκαιρία ενημέρωσης για τα σημαντικά ζητήματα της ιδιωτικότητας και της
> εμπιστευτικότητας.
ομως στο gnupg σου εχεις ως FSF