[Greeklug] Οδηγός κρυπτογράφησης email

Ilias K. ilias.k.cs στο freemail.gr
Κυρ 3 Αυγ 2014 15:38:15 EEST

Πρόσφατα μετέφρασα με ένα συνεργάτη, από τα αγγλικά στα ελληνικά, έναν
οδηγό της FSF για έμπρακτη κρυπτογράφηση email. Μπορείτε να το βρείτε εδώ:

https://emailselfdefense.fsf.org/el/

Ευχαριστώ! :)

 * Τα γραμματικά και συντακτικά λάθη που θα βρείτε είναι προϊόντα
έλλειψης ύπνου και χρόνου, και θα διορθωθούν το συντομότερο δυνατό.
 * Δεν είμαι μέλος της FSF, ούτε έχω κάποια σχέση με την οργάνωση πέρα
από την εθελοντική συμμετοχή σε αυτή τη μετάφραση, την οποία είδα ως
ευκαιρία ενημέρωσης για τα σημαντικά ζητήματα της ιδιωτικότητας και της
εμπιστευτικότητας.

--
Ilias K.
Software developer, Greece