[Greeklug] Ένα απαράδεκτο άρθρο του osarena

Ioakeim Tellidis tellidis στο greeklug.gr
Σαβ 26 Απρ 2014 19:20:03 EEST

Προσωπικά με αφήνει αδιάφορο το τι κάνει το OSarena με τις κοινότητες. Από
τι δική μου οπτική το OSarena είναι ένα μεγάλο (καλό ή κακό δεν το εξετάζω)
μέσο ενημέρωσης. Τώρα το πως αλληλεπιδρά με τις κοινότητες και τις έριδες
που πιθανόν να δημιουργούνται, είναι κάτι που δεν ενδιαφέρει τον Greeklug.

Παράκληση προς όλους τους φίλους: Όταν συμμετέχετε σε αυτού του είδους τις
συζητήσεις κάντε το προσωπικά. Μην αυτοπροσδιορίζεστε και μην εμπλέκεται το
σύλλογο σε ατέρμονες καταστάσεις. O Hellug είναι αυτός που είναι, οι άλλες
κοινότητες το ίδιο, και όλοι μαζί προσπαθούν (άλλοι περισσότερο και άλλοι
λιγότερο - άλλοι λίγο πιο καλά και άλλοι χειρότερα) για να κάνουν αυτό που
νομίζουν πιο σωστό.

Ο Γερουσιαστής.

ΥΓ. Γιάννη, μπες κάνα skype να σε δούμε...