[Greeklug] Ένα απαράδεκτο άρθρο του osarena

Vangelis Mouhtsis vangelis στο gnugr.org
Σαβ 26 Απρ 2014 14:07:22 EEST

Στις 2014-04-26 13:41, Jiannis Toulis έγραψε:
> αγαπητοί φίλοι,
>
>  Χριστός Ανέστη!
>
>  Και μαζί του απ' ότι φαίνεται στο osarena
> κάποιοι εκτός από τον Χριστό
> προσπαθούν να αναστήσουν και διάφορα
> φαντάσματα του παρελθόντος!
>
>  Είχαν λοιπόν τη "φοβερή ιδέα" να
> γράψουν πάλι για "τις ελληνικές
> κοινότητες" ... εννοώντας με αυτό τον
> hellug όπως πάντα, και θεώρησαν σωστό να
> μας θυμίσουν μία αντιπαράθεση μέσω
> αρθρογραφίας που είχαν ο Ξενιτέλης με
> τον Ρούσο στο Linux Inside.
>
>  Δουλειά δεν έχει ο διάολος...

Νομίζω ότι το έχω αναφέρει ξανά σε διαφορετική περίπτωση με
λιγότερη σημασία, πως το osarena είναι ένα κατευθυνόμενο ηλεκτρονικό
περιοδικό, όπου αντί να πληροφορεί τον κόσμο προσπαθεί να τον
μπερδεύσει κι αυτό φυσικά λόγω της μεγάλης τους άγνοιας σε θέματα
ΕΛ/ΛΑΚ.
Το ότι ξέρουν το τι συμβαίνει στο Hellug και στην εταιρία ΕΛΛΑΚ δεν
σημαίνει οτι ξέρουν και για το τι σημαίνει FSF.
Πάντως το θέμα αυτό (με Σίμο, Ρούσο, hellug κτλ) μου θυμίζει την
παροιμία του "κάτι γαϊδαροι μαλώνανε σε ξένο αχυρώνα"
Όσο για τις κοινότητες που αποφάσισαν να θίξουν, αυτό έγκειται σε
θέματα ελευθερίας έκφρασης και καλύτερα θα κάνουν να τις αφήσουν
να λειτουργούν όπως νομίζουν.

Χαιρετισμούς
gnugr