[Greeklug] Εγκατάσταση Ubuntu σε PC με προεγκατεστημένα Windows 8.1

Pavlos Ponos pavlos.ponos στο gmail.com
Παρ 18 Απρ 2014 08:44:00 EEST

Δες το πρώτο mail που έστειλα, είναι η σελίδα απ όπου το αγόρασα..
Στις 18 Απρ 2014 12:40 AM, ο χρήστης "Panagiotis Groidis" <
karamelos στο gmail.com> έγραψε:

> Στείλε λίγο το μοντέλο του λαπτοπ και το product id να δω λίγο τα
compatibility με την κάρτα γραφικών

έκανα εγκατάσταση ακολουθώντας όλα τα βήματα.

αρχικά δεν έκανα ξεχωριστό partition για uefi και με "ανάγκασε" το σύστημα
να γυρίσω πίσω και να χωρίσω 500ΜΒ για να bootάρει απ' εκεί.
τις τελείες να αναβοσβήνουν αλλά αντί να ανοίξει το log in screen, ανοίγει
πάλι τερματικό.

υπάρχουν τότε χωρίς secure δεν θα ανοίξουν,

Alternate cd και θα κάνεις εγκατάσταση από αυτό, χωρίς ξεχωριστό /boot
κανονικά
/media/Data /media/Backup και ότι άλλο νομίζεις.

νομίζω ότι απ' τη 12.04.4 υπάρχει υποστήριξη για uefi.