[Greeklug] Skype και sms

Panagiotis Groidis karamelos στο gmail.com
Τετ 16 Απρ 2014 12:40:12 EEST

Έχει αρκετά προγράμματα ,

1. Viber
2. http://web.ist.utl.pt/jmfv/VOIPBUSTER_Linux.html

Είναι μερικά απο αυτά. Το "σκυψε" σε λίγο δε θα μου κάνει έκπληξη αν δε το
κάνουν compile για Linux. Όλα για το βωμό του χρήματος my friend!

Φιλικά
Παναγιώτης Γροΐδης