[Greeklug] Εγκατάσταση Ubuntu σε PC με προεγκατεστημένα Windows 8.1

Pavlos Ponos pavlos.ponos στο gmail.com
Πεμ 17 Απρ 2014 13:43:46 EEST

Καλησπέρα Σέργιε.
Παίζει κάποιο ρόλο αν θα έχω το secure boot enable 'η disable;

Δε θα χρειαστεί να κάνω ξεχωριστό partition για το uefi;
Αν δεν κάνω λάθος ο Βαγγέλης χθες αυτό μου είπε.