[Greeklug] Εγκατάσταση Ubuntu σε PC με προεγκατεστημένα Windows 8.1

Sergey Tsabolov ( aka linuxman ) sergios στο greeklug.gr
Πεμ 17 Απρ 2014 11:20:31 EEST

Για να σταματήσεις να ασχολείσαι με χαζά τύπου  secure boot uefi κτλ.
Κλειστό τελείως, από την στιγμή που δεν υπάρχουν τα 8 εκεί, αν υπάρχουν
τότε χωρίς secure δεν θα ανοίξουν,

Για να κάνεις εγκατάσταση είτε 12.04.4 είτε 14.04 θα κατεβάσεις
Alternate cd και θα κάνεις εγκατάσταση από αυτό, χωρίς ξεχωριστό /boot
κανονικά
/ (root file system)  /swap  /home και εάν δίσκος είναι πολύ μεγάλος
/media/Data /media/Backup και ότι άλλο νομίζεις.

Στις 17/04/2014 12:45 πμ, ο/η Pavlos Ponos έγραψε: