[Greeklug] Εγκατάσταση Ubuntu σε PC με προεγκατεστημένα Windows 8.1

Pavlos Ponos pavlos.ponos στο gmail.com
Τετ 16 Απρ 2014 20:27:28 EEST

Δοκίμασα να κάνω αυτό που λες αλλά συμβαίνουν 2 πράγματα:
1) το dvd μπουτάρει αλλά η οθόνη παραμένει μαύρη, αφού έχω επιλέξει το try
ubuntu..
2) το μήνυμα που γράφω στο αρχικό μου mail, τι μπορεί να σημαίνει; Είναι
κάποιο πρόβλημα hardware;
Στις 16 Απρ 2014 10:03 AM, ο χρήστης "Vangelis Mouhtsis" <vangelis στο gnugr.org>
έγραψε: