[Greeklug] Εγκατάσταση Ubuntu σε PC με προεγκατεστημένα Windows 8.1

Vangelis Mouhtsis vangelis στο gnugr.org
Τετ 16 Απρ 2014 10:02:47 EEST

Στις 2014-04-16 00:04, Pavlos Ponos έγραψε:
> [...]
> plaisio
> (http://www.plaisio.gr/laptop-tablet/laptop-notebook/laptop/Toshiba-Satellite-C50-A-1JM-PSCJEE-00600CGE.htm
> [1])
> Όπως φαίνεται και απ' τον τίτλο του
> μηνύματος, είχε προεγκατεστημένα τα
> Windows 8.1.
> Η πρώτη κίνηση που έκανα ήταν να "κάψω"
> σε ένα DVD την 12.04.4 του Ubuntu.
>
> Μπαίνω λοιπόν στο bios για να
> απενεργοποιήσω το secure boot και το UEFI.
> Εδώ να πω ότι το συγκεκριμένο bios είναι
> κάπως "φουτουριστικό", κάμια σχέση με
> το παλιο "κλασσικό" μπλε bios περιβάλλον.

Οχι, το UEFI να είναι ενεργοποιημένο, θα το χρειαστείς μετά!

> [...]
> αναφέρω ένα σημείο: αυτό που "ίσως"
> έκανα λάθος είναι ότι έσβησα όλα τα
> partitions του δίσκου σβήνοντας παράλληλα
> και το recovery και το UEFI που είχε.
> Το σύστημα με προέτρεψε να κάνω ένα
> τέτοιο, το έκανα και θεώρησα ότι όλα
> έγιναν οκ.
> Κατά την εγκατάσταση, κάνενα μήνυμα
> δεν πήρα, κάνω επανεκκίνηση του
> συστήματος και εδώ είναι το πρόβλημα...
>

> Το σύστημα φορτώνει κανονικά, βλέπω το
> logo των Ubuntu αλλά ανοίγει μαύρη οθόνη με
> τον κέρσορα να αναβοσβήνει αντί για το
> log-in screen.
> Δίνω κι εγώ startx και παίρνω ένα μήνυμα

Όταν θα δημιουργήσεις partitions θα δώσεις 500mb
boot για το grub-efi-amd64 και μετά ολα τ'άλλα partitions
όπως ήδη ξέρεις. (θέλει το UEFI δικό του ξεχωριστό boot)

Φιλικά
gnugr