[Greeklug] Fwd: Firefox + thunderbird σε Debian

mixasgr mixas.gre στο gmail.com
Τετ 23 Οκτ 2013 22:06:38 EEST

Εφόσον το βάλετε στο /opt δεν γίνεται να το αναβαθμίσετε άμεσα μέσω του
χρήστη αφού σαν χρήστες δεν έχετε δικαιώματα root...

Σε αυτή την υλοποίηση, θα πρέπει να εκκινήσετε το thudnerbird/firefox ως
root ώστε να μπορεί να "γράψει" την αναβάθμιση, όπως αντίστοιχα θα σας
ζητούσε τον κωδικό root/sudo όταν θα κατέβαζε νέα έκδοση σαν πακέτο από
την διανομή.

Στις 22/10/2013 09:50 πμ, ο/η Klearchos-Angelos Gkountras έγραψε: