[Greeklug] Fwd: Firefox + thunderbird σε Debian

Klearchos-Angelos Gkountras kag στο grrlz.net
Τρί 22 Οκτ 2013 09:50:09 EEST

καλα εκανες αλλα πιστευω οτι την ιδια δουλεια Πετρο .. απλα τα
δικαιωματα στο /opt/firefox  και στο /opt/thunderbird ειναι του root

On 10/20/2013 04:05 PM, Petros F wrote:
> τελικά πρόσθεσα το αποθετηριο του lmde και το έβαλα
>
> thanks παντως...
>

> Στις 20 Οκτωβρίου 2013 - 4:00 μ.μ., ο χρήστης Pavlos K. Ponos <
> pavlos.ponos στο gmail.com> έγραψε:

--
Klearchos-Angelos Gkountras
mail         kag στο grrlz.net
xmpp         kag στο dukgo.com
web          jemadux.info
Gnu/Linux is not user-friendly.
It _is_ user-friendly.
It is not ignorant-friendly and idiot-friendly.